onsdag, juni 28, 2006

Reisefeber...

Vi drar til Oslo om tre dager...
Vi drar til Paris om fem dager...!

I dag fikk vi telefon fra hun som skal være reiselederen vår under oppholdet i Frankrike.
Hun hørtes veldig hyggelig ut, og ringte rett og slett bare for å høre hvordan vi hadde det, om vi var spente, osv :)
Selvfølgelig er vi det! ;D

Jeg har så smått begynt å få litt reisefeber... Jobber fra 8 til 16 hver dag, så er temmelig sliten etter jobb... Dessuten har vi besøk av broren til pappa med familie, så om ettermiddagen har jeg hatt andre ting å gjøre enn å pakke! Heldigvis var jeg hos Siri forrige torsdag, og da skrev vi bl.a. pakkeliste... I hvert fall nærmer turen seg i et veldig høyt tempo! Husker så godt at vi sa "Nu e det berre tre måneda igjen tell vi fer!!!" Og nå er det 3 DAGER!!! Uææææ!!!

I dag fikk vi også resten av reisepapirene, dvs tur-retur-billett, merkelapper til å feste på all bagasje, membership card, helseerklæring, hva-vi-skal-gjøre-i-Paris-skriv, og et annet infoskriv.

Siri, moren hennes, mamma, og jeg, møttes på kafé i kveld. Siste snakk før turen...

Og bikinioverdelen jeg bestilte for et par uker siden, kom i posten i dag :)

... ting begynner (kanskje) å falle på plass....